Skip to content

Vi tror på, at fremtiden tilhører virksomheder,
der tør tænke marketing som vækstmotor


Vejen til vækst

Alt for mange danske virksomheder oplever, at marketing reduceres til enkeltstående kampagner, nyhedsbreve - der ikke bliver læst - og ad hoc-aktiviteter uden reel værdi.

Resultatet er fragmenterede indsatser uden retning
– og uforløst vækst.


Hos ViablePath tror vi på, at marketing er noget langt større:
En strategisk vækstmotor, der driver forretningen fremad.


Vores formål

Vi er erfarne marketingrådgivere, der har set det samme mønster igen og igen; virksomheder med stærke produkter og dygtige mennesker – men uden et professionelt marketingfundament.

Det betyder mistet momentum og vækstmuligheder, og resulterer ofte i primært at konkurrere på pris.

Vi har stiftet ViablePath for at ændre det, og vi vil professionalisere marketing i virksomhederne, så de kan finde deres holdbare vej til vækst.



diagram-3_white
Strategisk udvikling & Forankring

Vi arbejder sammen med jer om at udvikle og forankre en marketingstrategi, der understøtter jeres forretningsmål.

Gennem analyse, indsigt i daglig drift og løbende sparring sikrer vi, at marketing bliver en integreret del af virksomhedens vækstrejse.

  Klar strategi baseret på jeres mål

  Prioritering af indsatser og ansvar



bar-chart-steps_white
Planlægning & Implementering

Vi er fysisk til stede for at sikre, at strategien omsættes til handling; hver uge og hver måned. 


Vi tager aktiv del i jeres marketingindsats og bistår med alt fra kampagneplanlægning til eksekvering, så I hurtigt ser konkrete resultater.

  Vi driver planlægningsprocessen

  Vi eksekverer sammen med teamet



graph-up-arrow_white
Kontinuerlig sparring & Optimering

Vi opbygger tætte relationer gennem løbende dialog og sparring.

Med fokus på kontinuerlig sparring hjælper vi med at justere og forbedre marketingindsatsen, så output og resultater hele tiden bevæger sig mod vækstmålene.


   Månedlige iterationer

  Optimering og læring gennem data

VTV-processen

Fra kortlægning til kontinuerlig vækst

1. Kortlægning


Formål:

Et 360° overblik over virksomhedens marketing, salg og vækstpotentiale.


Du får:

  • Analyse af nuværende indsats, data og position

  • Kortlægning af kanaler, målgrupper og indsatser

  • Identificering af flaskehalse og hurtige gevinster


Output:

Klar diagnose, anbefalinger og prioriterede next steps

2. Retning


Formål:

Definere den klare marketing- og vækstrejse, der skal styre fremadrettede tiltag og aktiviteter.


Du får:

  • Strategiske marketingmål

  • Klare kernebudskaber for dit brand

  • En klar retning, som både ledelse og organisation kan bakke op om


Output:

En fokuseret indsats- og vækststrategi, der fungerer som kompas

3. Struktur


Formål:

Bygge fundamentet, så marketing fungerer i praksis og er holdbar.


Du får:

  • Afklaret struktur, processer og arbejdsrytme

  • Kanalstrategier og content-rammer

  • KPI-framework og input til dashboard for monitorering og rapportering


Output:

Et professionelt marketingsetup med rytme, roller og tydelige mål

4. Momentum


Formål:

Gøre strategien levende med kontinuerlig, målrettet eksekvering.


Du får:

  • Sparring til produktion af content, kampagner og optimeringer

  • Sparring ift. salgsprocesser og konvertering

  • Sparring ifm. faste 30-dages marketingcyklusser


Output:

Marketing der performer, med kontinuerlig bevægelse, læring og optimering

 

5. DATA, LÆRING & ITERATION


Formål:

Sikre, at indsatser forbedres og ressourcerne bruges optimalt over tid.


Du får:

  • Måling af resultater, konverteringer og kanalperformance

  • Sparring ift. justering baseret på data

  • Sparring til eller udførsel af månedlige læringsloops


Output:

Målbare forbedringer og konstant optimering af indsats og investering

6. Alignment


Formål:

Sikre at marketing, salg og ledelse trækker i samme retning.


Du får:

  • Sparring ift. fælles KPI’er og pipeline-møder

  • Integrering af marketing i forretnings- og salgsbeslutninger

  • Tæt dialog og samarbejde på tværs organisationen


Output:

Marketing som strategisk partner og ikke en isoleret støttefunktion

7. Skalering


Formål:

Gøre marketing til en reel vækstmotor, der skalerer med virksomheden.


Du får:

  • Sparring ift. udvidelse af indsatser, kanaler og markeder

  • Løbende sparring til stærke eksekveringsflows og processer

  • Udvidet sparring via Vækst-motor-pakken


Output:

Skalerbar vækst, der kan måles på bundlinjen

// ViablePath
 - Vejen til vækst

mikkel_nielsen
Mikkel Nielsen

Founder & Direktør

E: mikkel@viablepath.dk
M: +45 24 43 88 41
____________________________________________

Image-Coming-Soon


Announcing soon 
Co-Founder