Ydelser
der tør tænke marketing som en strategisk vækstmotor.
Derfor har vi tilpassede ydelser til forskellige behov,
for vi ved, at enhver vækstrejse har sit eget startpunkt.
Hvor er dit startpunkt?
VÆKST-STARTER
VÆKST-FOKUS
VÆKST-MOTOR
Viden og erfaring til specifik opgave
Vi ved, at der nogle gange ikke er tilstrækkelig tid eller ressourcer til at løse en eller flere konkrete hasteopgaver.
Vi tilbyder vores viden og erfaring, så du trygt kan fokusere på de opgaver, der kræver din opmærksomhed og fortsat have fremdrift.

VTV-Processen
Fra kortlægning til kontinuerlig vækst
1. Kortlægning
Formål:
Et 360° overblik over virksomhedens marketing, salg og vækstpotentiale.
Du får:
-
Analyse af nuværende indsats, data og position
-
Kortlægning af kanaler, målgrupper og indsatser
-
Identificering af flaskehalse og hurtige gevinster
Output:
Klar diagnose, anbefalinger og prioriterede next steps
2. Retning
Formål:
Definere den klare marketing- og vækstrejse, der skal styre fremadrettede tiltag og aktiviteter.
Du får:
-
Strategiske marketingmål
-
Klare kernebudskaber for dit brand
-
En klar retning, som både ledelse og organisation kan bakke op om
Output:
En fokuseret indsats- og vækststrategi, der fungerer som kompas
3. Struktur
Formål:
Bygge fundamentet, så marketing fungerer i praksis og er holdbar.
Du får:
-
Afklaret struktur, processer og arbejdsrytme
-
Kanalstrategier og content-rammer
-
KPI-framework og input til dashboard for monitorering og rapportering
Output:
Et professionelt marketingsetup med rytme, roller og tydelige mål
4. Momentum
Formål:
Gøre strategien levende med kontinuerlig, målrettet eksekvering.
Du får:
-
Sparring til produktion af content, kampagner og optimeringer
-
Sparring ift. salgsprocesser og konvertering
-
Sparring ifm. faste 30-dages marketingcyklusser
Output:
Marketing der performer, med kontinuerlig bevægelse, læring og optimering
5. DATA, LÆRING & ITERATION
Formål:
Sikre, at indsatser forbedres og ressourcerne bruges optimalt over tid.
Du får:
-
Måling af resultater, konverteringer og kanalperformance
-
Sparring ift. justering baseret på data
-
Sparring til eller udførsel af månedlige læringsloops
Output:
Målbare forbedringer og konstant optimering af indsats og investering
6. Alignment
Formål:
Sikre at marketing, salg og ledelse trækker i samme retning.
Du får:
-
Sparring ift. fælles KPI’er og pipeline-møder
-
Integrering af marketing i forretnings- og salgsbeslutninger
-
Tæt dialog og samarbejde på tværs organisationen
Output:
Marketing som strategisk partner og ikke en isoleret støttefunktion
7. Skalering
Formål:
Gøre marketing til en reel vækstmotor, der skalerer med virksomheden.
Du får:
-
Sparring ift. udvidelse af indsatser, kanaler og markeder
-
Løbende sparring til stærke eksekveringsflows og processer
-
Udvidet sparring via Vækst-motor-pakken
Output:
Skalerbar vækst, der kan måles på bundlinjen